Intel "Навчання для майбутнього"


День перший 5 січня.

Сьогодні ми починаємо навчання на тренінгу Intel "Навчання для майбутнього". Разом з моїми одногрупниками, під керівництвом тренера - Лов'янової Ірини Василівни ми будемо вчитися якісно та ефективно застосовувати інформаційно-комунікаційні технології у навчанні. 
Ми розпочали з того, що створили власне портфоліо на Google диску та сторінку Intel "Навчання для майбутнього" на власному блозі. Ми ознайомились із деякими ресурсами що будемо застосовувати:



День другий 9 січня.

Сьогодні ми почали розгляд третього модуля тренінгу. Ми створили персональну сторінку на wiki-сайті та заповнили її.
У парах ми обговорювали обрані теми для створення проектів. Я обрала тему "Трикутник. Види трикутників", яку учні розглядають у 5 класі. Знайшла багато цікавої інформації на обрану тему та звісно подивилась підручник та навчальну програму для 5 класу.
Також, сьогодні ми почали заповнювати план вивчення теми та говорили про ключові, змістовні та тематичні запитання проекту.
1. Ключове запитання - загальне, на нього не існує однозначної відповіді, воно стосується великих ідей та вічних філософських концепцій та цінностей. Часто Ключове запитання стосується декількох предметів і допомагає учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між собою. 
2. Тематичні запитання проекту пов’язані з проектом безпосередньо та сприяють дослідженням для пошуку відповіді на Ключове запитання. На Тематичні запитання проекту також не може бути однозначної відповіді. Ці запитання допомагають учням продемонструвати, наскільки вони розуміють головні концепції теми. 
3. Змістові запитання – конкретні запитання, щобазуються на фактах та мають обмежену кількість правильних варіантів відповідей. Часто запитання з навчального матеріалу стосуються означень, розпізнавання та загального пригадування відомостей та даних. Змістові запитання схожі на запитання в тестах. Змістові запитання – це важливі доповнення до Ключового запитання та Тематичних запитань проекту.


День третій 10 січня.




Сьогодні ми продовжуємо роботу з проектом. Я детально ознайомилась із змістом своєї теми та державними стандартами щодо її вивчення. Обрала підручник 5 класу з математики, за яким буду працювати над проектом та знайшла деяку додаткову інформацію, що може мені знадобитись.
Також, я почала розробляти власний план вивчення теми "Трикутник. Види трикутників.", написала початковий варіант ключового, тематичного та змістового запитань. 


День четвертий 11 січня.

Ми продовжуємо роботу з проектом, сьогодні ми робили презентацію основних питань теми
Також, у нас була пед-рада. Ми обговорювали таке важливе питання як: Якщо учні самостійно планують свої дії в проектах, визначають напрямки своїх досліджень , то як я маю пересвідчитись, що вони отримують при цьому передбачені програмою знання та вміння?  Результат обговорення ми записували на спільну wiki-сторінку





День п'ятий 12 січня

Сьогодні ми створювали онлайн опитувальник за допомогою сервісу Google Form, кожен на свою тему. 
Як і вчора, у нас була пед-рада, де ми обговорювали питання в групах. Питанням групи у яку я ввійшла було: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем. Нашу відповідь ми представили у вигляді такої таблиці


День шостий 15 січня

Сьогодні ми створювали приклад учнівського проекту. Я вирішила створити сайт за допомогою сервісу Google.

Кожен з нас індивідуально працювали з тренером. Ірона Василівна перевіряла те що ми вже зробили, підказувала що краще переробити та давала завдання на подальшу роботу.Також, ми оформлювали wiki-сторінку портфоліо власної теми. Заносили туди необхідні дані, посилання тощо.Загалом, день пройшов дуже добре і ми багато чого встигли зробити.


День сьомий 16 січня

Сьогодні ми працювали з оцінюванням учнів за проектом. Ми розробили критерії оцінювання проекту взагалі та окремих учнівських робіт. Також розробили таблицю для оцінювання учнів. Учні зможуть бачити за що їм виставляють оцінки, як оцінюється проект та що їм потрібно ще зробити.
Також, сьогодні ми працювали з документом фасилітації. Я розробила схему для попереднього ознайомлення учнів з темою. Вона допоможе їм краще зрозуміти тему "Трикутники. Види трикутників"



День восьмий 17 січня

Ми готуємося до захисту проектів. Ознайомившись із списком чорних та білих опонентів,  переглянула проекти своїх колег. Закінчили план вивчення теми, а також, розробили план впровадження теми за проектом. Остаточно оформили wiki-сторінку портфоліо за власною темою. Заповнила вихідну анкету, та відправила її. 
Загалом, від тренінгу у мене дуже хороші враження. Я дізналась багато нового та навчилась працювати з деякими ресурсами, з якими не працювала раніше.


День дев'ятий 18 січня

Ось і закінчився тренінг Intel "Навчання для майбутнього". Ми захистили свої проекти. Все пройшло чудово. Ми плідно працювали усі ці дні та отримали гарний досвід роботи у сервісах Google.Навчились створювати публікації, таблиці, блог, сайт та багато іншого. 


Немає коментарів:

Дописати коментар